خوش امدید
پسرا علیه دخترا
شامل عـکس های جاستین جون و ......

سلام به شما دوستای عزیز به وبلاگ من خوش امدید

من محمدحسین 10ساله هستم تو وبلاگ من کپی ازاد

فقط نظر یادتون نره من بیشتر درباره ی جاستین جون مینوسیم در ضمن اگه در خواستی دارید حتما بگید تو نظر سنجی وبم هم شرکت کنید جوجو ها

اینم وب دختر خالمه بهش سربزنید

 www.gisootala.loxblog.com

دوستون دارم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس



نظرات شما عزیزان:

مارال خانووووووووم
ساعت15:27---17 بهمن 1391
عالي بود مرسي به منم سر بزني ذوق مرگ ميشم بدرود

h.h
ساعت13:46---29 دی 1391
ای جان.بابا دمت گرم.من 10سالم بود نمدونستم کامپیوتر چیه.موفق باشی
از همین الان راه های الاف شدنو یاد داری
راستی به وب ما هم بیاونظر بده
کاری نداری؟من برم به دختر خالتم یه سر بزنم ببینم اونم همین قدر کوچولویه؟؟؟


h.h
ساعت13:45---29 دی 1391
ای جان.بابا دمت گرم.من 10سالم بود نمدونستم کامپیوتر چیه.موفق باشی
از همین الان راه های الاف شدنو یاد داری
راستی به وب ما هم بیاونظر بده


k2
ساعت11:09---26 دی 1391
سلام وبت خوب بود به منم سر بزن

سعید بچه حزب اللهی
ساعت18:55---23 دی 1391
سلام خیلی خوشحال شدم از سن ده سالگی شروع کردی آفرین واقعا خوشحال شدم هر وقت مطلب زدی بیا تو وبلاگم بهم بگو حتما میام بخونم ولی اگه اومدی بگو که همین ده ساله هستی تا بیام بیام برات نظرم میذارم بعدشم دوست دارم بیشتر باهات آنا شم بهم سر بزن دوستای خوبی میشیم من بیست سالمه اهل گیلانم فعلا ب امید دیدار دوبارت
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 23 دی 1398برچسب:, | 18:32 | محمد حسین |